avion-chinezesc-afp

China va avea nevoie să pregătească 500.000 de piloţi pentru aviaţia civilă, până în 2035

Cererea mare de specializare în domeniul aviaţiei are loc în condiţiile în care China va permite de anul viitor avioanelor private să zboare la altitudini de sub 1.000 de metri fără să fie necesară aprobarea armatei, în vederea dezvoltării infrastructurii de transport.

Marii operatori aerieni nu vor fi afectaţi de faptul că peste 200 de noi companii au solicitat licenţe de operare în domeniul serviciilor de transport aerian, în timp ce persoanele cu venituri mari vor să obţină permise pentru pilotarea avioanelor proprii.

Autoritatea pentru aviaţie civilă din China poate pregăti doar 100 de studenţi pe an. În China mai există 12 şcoli private de pilotaj, iar companiile străine sunt atrase de această nouă piaţă, costul cursurilor putând ajunge la sute de mii de dolari de persoană.

Salariul este bun pentru un pilot de aviaţie generală. Pot rambursa uşor cei 500.000 de yuani (81.750 dolari) împrumutaţi, în doi ani, după ce mă angajez“, a declarat Zong Rui, în vârstă de 28 de ani, fost soldat în provincia chineză Shandong, care urmează un curs de pilotaj general la Tianjin, localitate aflată în apropiere de Beijing.

 

În acest an, autorităţile de la Beijing urmează să publice reglementările privind deschiderea traficului aerian la altitudini de sub 1000 de metri din 2015, urmând ca până în 2020 să se ajungă până la 3.000 de metri.

Producătorii mondiali de avioane mici, precum Cessna Aircraft Company, Pilatus Aircraft sau Piaggio Aero Industries urmăresc de mult timp să intre pe piaţa chineză de aviaţie generală.

Între alte companii străine interesate se află Indra Sistemas din Spania, prima companie străină certificată să implementeze un simulator de zbor pentru elicoptere în China.

sursa foto si articol: www.mediafax.ro

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>